Damien Rice Cold Water





Cold cold water surrounds me now 
and all i've got is your hand 
lord can you hear me now? 
or am i lost? 

no one's daughter allow me that 
and I can't let go of your hand 
lord, can you hear me now? 
or am i lost? 
don't you know i love you 
and I always have 
hallelujah 
will you come with me? 
cold cold water surrounds me now 
and all i've got is your hand 
lord.. can you hear me? 
or am i lost?


Traduzione

L'acqua fredda mi circonda, ora 
E tutto ciò che ho è la tua mano 
Signore, puoi sentirmi ora? 
o sono perduto? 

Figlia di nessuno, concedimelo 
E non riesco a lasciare la tua mano 
Signore, puoi sentirmi ora? 
o sono perduta? 

Non sai che ti amo? 
L'ho sempre fatto 
Halleluja 
Verrai con me? 

L'acqua fredda mi circonda, ora 
E tutto ciò che ho è la tua mano 
Signore, puoi sentirmi ora? 
o sono perduto?

























Nessun commento:

Posta un commento